środa, 29 listopada 2017

Grafika do pokoju syna

Czym ozdobić ścianę nastoletniego syna? Podobają mi się czarno białe grafiki, niestety te ładniejsze są bardzo drogie a te mniej urocze niezbyt mi pasują. Potrzeba matką wynalazku i wymyśliłam sobie, że kupię tani obrazek, wyjmę co niepotrzebne i narysuję to co mi pasuje. Mi może podpasowało a syn stwierdził „nieźle”. Chociaż tłumacze sobie, że z ust nastolatka to i tak komplement a po drugie dobrze, że ma swój styl i gust a krytykę potrafi delikatnie przekazać rodzicielce. Miło z jego strony. Do drugiego rysunku otrzymałam dokładne wytyczne, bo będą dwa. Druga z pewnością typowo męska i nie mam pojęcia czy jedno z drugim można powiesić obok siebie, ale zaryzykuję to w końcu jego pokój.

To co narysowałam w kolejnych etapach wygląda następująco. Jako wzór wykorzystałam rysunek z sieci, to ten kolorowy.


Szkic wykonałam ołówkiem.



A tutaj oprawiony w ramce.


Drugi rysunek będzie o tematyce militarnej, jednak zabiorę się za niego chyba dopiero po świętach, teraz trzeba pomyśleć o dekoracjach domu, by wprowadzić świąteczny nastrój. Uwielbiam ten okres przygotowań.

1 komentarz: